Informasjon om angrerett

Hos Pokeplug ønsker vi at du skal være fornøyd med dine Pokemon-kort kjøp. Her er viktig informasjon om angreretten du har som kunde.

Ofte stilte spørsmål om angrerett

Hva er de viktigste punktene jeg bør vite om angreretten når jeg handler Pokemon-kort hos Pokeplug?

Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt pakken din. Angreretten gjelder selv om varen er som beskrevet. Etter denne fristen kan du ikke lenger angre kjøpet. For å benytte angreretten, må du kontakte vår kundeservice.

Kan kontakte oss via nettsiden eller på mail: Support@pokeplug.no

Er det noen spesielle unntak eller begrensninger i angreretten?

Vi godtar ikke returpakker etter at fristen på 14 dager er utløpt.

Hvis du har sendt mail før 14 dager har gått, og vi ikke svarer innen de 14 dagene, vil man fortsatt ha rett på å angre. Hvis pakken er åpnet eller skadet av kjøperen har man ikke rett på refusjon

Hvordan går jeg frem for å benytte meg av angreretten hos Pokeplug, trinn for trinn?

Kontakt oss via kontaktskjemaet på nettsiden vår eller via e-post: Support@pokeplug.no . Du vil da få all informasjon du trenger for å returnere varen.

Hva er Pokeplugs retningslinjer for retur av Pokemon-kort som er åpnet eller skadet?

Dersom du mottar en pakke med manglende eller skadede produkter, har du rett på full refusjon. Du må da returnere pakken til oss.

Kontakt oss rett fra nettsiden eller på mail: Support@pokeplug.no