Informasjon
Vi er stolte av tilpasningsevnen vår og forpliktelsen til fortreffelighet i alle aspekter av tjenesten vår. Utforsk hva vi har å tilby og se hvordan vi kan bidra til din suksess.
Ofte stilte spørsmål
Eksempel på ofte stilte spørsmål
Hva koster frakten?
Alle pakker sendes med posten, og man vil motta en epost på sporingsnummeret når pakken er sendt. Fraktkostnaden er på 80,-, men det er gratis frakt På bestillinger over 1000,-. For å lese mer om frakt, klikk på denne lenken:
Hvordan kan man benytte oss av angreretten?
For å benytte seg av angre retten må man sende en melding direkte på nettsiden eller via mail om hva man ønsker å returnere. Dette må bli gjort innen 14 dager fra forsendelsen er levert.
Mail: Support@pokeplug.no
Hvordan kan man benytte oss av Prismatch?
For å benytte seg av prismatch, må man sende bilde eller link til nettsiden der prisen er billigere. Man kan sende det direkte via nettsiden eller på mail. For å lese mer om prismatch klikk her:
Mail: Support@pokeplug.no
Hvordan kan man benytte oss av gavekort?
For å benytte seg av gavekort, må man skrive inn koden man fikk via mail i handlekurven der det står "Kupongkode"
Hvordan kan man kontakte dere om man har spørsmål?
Man kan kontakte oss på mail eller direkte via nettsiden:
Support@pokeplug.no
Kan man benytte oss av angreretten selvom det ikke er noe feil med varen?
Ja, du kan fortsatt benytte deg av angreretten selvom det ikke er noe feil med varen. Les mer om angreretten her:
Hva skjer om varen blir skadet eller mistet under sending?
Om varen bli skadet eller mistet under sending, så har man rett på refusjon, da kan man sende inn klagen vi nettsiden eller på mail
Mail: Support@pokeplug.no
Hva betalingsmetoder kan man bruke?
Vi har flere forkjellige betalingsmetoder som: Paypal, bankoverføring og bankort.